Vaje s sprinti, ki lahko pomagajo izboljšati hitrost teka

Vaje s sprinti, ki lahko pomagajo izboljšati hitrost teka
13.01.2018 AVTOR: Tina Ambrožič
Si želite izboljšati svojo hitrost? Potem v svoj trening vključite sprinte ...

Šprint vam lahko pomagajo izboljšati postavitev telesa med tekom ter tudi učinkovitost pri različnem tempu teka. Z njegovo pomočjo se namreč aktivirajo in razvijajo vlakna za hitro trzanje, zgradijo mišice, pospeši srčni utrip in poveča kurjenje kalorij. Zato s sprinti sčasoma postanete tudi še bolj fit ter nenazadnje tudi še hitrejši pri teku. A da bi dosegli te učinke, vam jih ni potrebno izvajati na vsakem treningu, dovolj bo že enkrat do dvakrat tedensko, sploh, če ste šele začetnik.

Za začetnike
Prva vaja
- Sprva si privoščite 45 minut teka s sproščenim tempom, ki naj bo nekje na polovici vaših zmogljivosti.
- Zatem pa poiščite ravno daljšo cesto ali pot ter 4-6 x po 20 sekund tecite na vso moč, vmes pa si vzemite 30-45 sekund za okrevanje s počasnim tekom.

Druga vaja
- Trening začnite z ogrevanjem, ki naj traja vsaj 2-3 km
- nato vsaj 5-10 minut tecite tako, da noge privzdigujete čim bolj visoko
- zdaj se začne zares: tecite 8 x po 400 m, vmes pa si med vsakim intervalom vzemite 2 minuti pavze
- po koncu se raztecite z vsaj 2-3 km teka

Za napredne tekače
Prva vaja
- Trening začnite z ogrevanjem, ki naj traja vsaj 2 km
- Tecite 8 x 600 m s tempom, s katerim običajno pretečete 5km, pred vsakim novim intervalo pa si vzemite čas za okrevanje in v lahkotnem tempu pretecite 200 m
- Tecite 4 x 200 m s tempom, s katerim pretečete dober kilometer ali malce hitrejši 5km tek, pred vsakim novim intervalo pa si vzemite čas za okrevanje in v lahkotnem tempu pretecite 200 m
- po koncu se raztecite z vsaj 2 km teka

Druga vaja
- Trening začnite z ogrevanjem, ki naj traja vsaj 2-3 km
- nato vsaj 5-10 minut tecite tako, da noge privzdigujete čim bolj visoko
- Tecite 5 x 1000 m s tempom, s katerim običajno pretečete 5km, z 2:30 minutami počitka med vsakim intervalom
- po koncu se raztecite z vsaj 2-3 km teka

Povzeto po: 4 Sprint Workouts That ’ll Increase Your Speed, ki je dostopen tukaj.

Značke: Trening, Prehrana
Ključne besede: trening, zmogljivost, hitrost, sprint, vaje, tek na cesti, prehrana
Komentarji
Ta novica še nima komentarjev
*Za komentiranje morate biti prijavljeni.
Opozorilo: Po 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
Revija
BREZPLAČEN IZVOD
KOMPLET REVIJ