Ko vas tek spravlja v stres

Advertisement

Ko vas tek spravlja v stres
07.10.2018 AVTOR: A. T., Foto: Reebok/ Facebook

Se vam kdaj zgodi, da ste po napornem dnevu v službi tako izčrpani, da se komaj ali pa včasih sploh ne morete spraviti na trening? Potem poskusite tole ...

Vam vse pogosteje primanjkuje motivacije za to, da bi se spravili na tek? Sam tek pa vas spravlja bolj v stres kot v dobro voljo? Za to so lahko različni vzroki, ki jih je včasih lažje, spet drugi težje odpraviti. Začnete pa lahko tako, da razmislite, kaj se vam je dogajalo pred tekom. Včasih namreč sam tek ni stresen, temveč se stres skriva v aktivnostih, ki ste jih počeli pred tem. Ste imeli stresen sestanek v službi, vas je razburil pogovor s sodelavcem? Če je vaš odgovor da, potem ste verjetno le psihično utrujeni, zaradi česar se seveda težje osredotočate na druge aktivnosti, še posebej je tukaj na udaru šport. Ker ste se pred treningom namreč osredotočali na druge stvari, ki so vas utrudile, se boste verjetno težje prebili čez aktivnost, saj boste utrujeni in brez motivacije. A brez skrbi, tudi to je mogoče popraviti.

Tecite zjutraj
Če opažate, da se v popoldanskih urah, po službi, vse neraje odpravljate na tek, poskusite teči že zjutraj. Poskrbite le za to, da boste dovolj spali, saj boste tako imeli dovolj fizične in tudi psihične energije za aktivnost.

Popijte kakšen športen napitek
Utrujenost lahko prežene tudi kakšen napitek z vsebnostjo kofeina ali kar skodelica črne kave pred aktivnostjo. Izognite se družbenim omrežjem Nenehno brskanje po družbenih omrežjih, še posebej pred aktivnostjo, vas lahko vznemiri, zato tega ne počnite prepogosto.

Osredotočite se nase
Po službi se ne zapodite takoj na trening, ampak si raje vzemite nekaj časa za to, da umirite svoje misli, se sprostite in se šele nato odpravite na tek.

Dihajte
Dihanje je zelo pomembno, saj vam bo pomagalo pri tem, da se boste lažje in hitreje umirili. Prav tako pa boste, če boste znali ustrezno dihati, tudi bolje tekli.

Povzeto po: Could you be suffering from mental fatigue? Here is what to do when running feels stressful, ki je dostopen tukaj.

Značke: Zdravje
Ključne besede: trening, zdravje, stres, športni napitek, kofein, utrujenost, dihanje, dihanje med tekom, ustrezno dihanje
Komentarji
Ta novica še nima komentarjev
*Za komentiranje morate biti prijavljeni.
Opozorilo: Po 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
Revija
BREZPLAČEN IZVOD
KOMPLET REVIJ

Advertisement